torsdag 15 april 2010

vad händer?!?

alla som känner mig vet att jag jobbar bäst under press och att jag alltid tar tag i saker i sista sekunden, så varför har jag idag suttit å läst över 100 sidor i en kursbok inför en uppgift som ska redovisas den 27e april?!? dessutom har jag fått för mig att jag ska sitta på biblan imon och på lördag för att bli klar?!? hallåååå va hände med mig egentligen?!? tror det har med att en viss person ska komma hit nästa helg och därav försvinner 3 dagars pluggande, men fortfarande är inte detta min stil what so ever!!

massor har hänt sen jag skrev ett ordentligt inlägg senast... har vart i danmark på träningsläger, supernice var det även om jag som vanligt ska klanta till mig på ett eller annat sätt...

sen har jag vart i skolan å gjort en massa sjuka uppgifter, men ska inte tråka ut er med dom för de är inget kul alls, tro mig...

helgen som kommer blir lugn, plugg å tvätt står på schemat...

nä dags att göra nåt vettigt, men ska INTE sätta mig med nån kurslitteratur nu, det spar jag tills imon ;)




värst av allt är saknaden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar