lördag 24 juli 2010

...

förkylt är det nu, dessutom har det satt sig både på stämband och näsa! GÖTT!!!

haft en rolig/galen dag med mamma idag och skaffat mig en ny vän ute på vägarna :) haha va en gubbe som höll på att köra om oss sen körde vi om honom å så höll det på ett tag, sista gången vi körde om honom satt jag med ett stort leende å vinkade till honom då vart han rätt lack och la sig i röven på oss å sen gjorde han en jävligt tajt omkörning varpå jag asgarvar å mamma säger men detta är INTE roligt men nu var de ju så att mamma också skrattade så lite roligt va det allt :) haha

ogillar folk som ska hålla på att förstöra, kan ni låta min ej reklam skylt vara ifred tack!?!

tiden går som vanligt jävligt sakta men nu är det mindre än två veckor kvar...

planerna för fredagen vart inte alls av då jag mådde skit, hade feberfrossa efter jobbet å sen bröt förkyldningen ut på allvar inte så kul.. men men är rätt så pigg idag ändå...

saknar p extremt mycket nu :(

1 kommentar:

  1. Vad gör våra brevbärare egentligen? Har fått min skylt förstörd två gånger så nu har jag tejpat hela papperslappen. Än så länge är den hel iaf.
    Krya på dig! Så syns vi imorrn.
    Mikaela

    SvaraRadera