torsdag 16 september 2010

projektet ;)

Har ju för ett bra tag sen lovat lite bilder på mitt lilla projekt jag hade hemma hos päronen i sommar :P kunde inte riktigt bestämma mig för om jag skulle visa det nu eller vänta tills jag sett hur det hela blev ( jag antar att de är klara med det nu?!?), men här kommer mitt lilla projekt ;)Pappas semesternöje ;) kan redan nu säga att han INTE hann klart under sin semester, så jag vet inte riktigt hur det ser ut nu då jag hann återvända hem innan han var klar :P
Här började motgångarna för päronen, de hade lyckats med att beställa för lite grus att fylla hålet med, så det var bara att ringa å beställa mera :P
Och efter att de beställt mer i hopp om att det skulle räcka såg det ut så här... som ni alla ser räckte det inte heller denna gång utan de fick åter igen ringa å beställa mera grus :)


Tredje gången gillt?!? japp nu räckte det iaf och nån la ut lite skifferstenar som ska täcka hela ytan så småningom...
Detta va det sista jag såg och jag hoppas att de är klara nu ;) haha det trodde ni aldrig att detta skulle hamna här va?!? ;) mohahaha lata semestermänniskor :P vilket det numer finns bildbevis på, hihi...

1 kommentar:

  1. tack för fin uppdatering nu får du komma hem och se resultatet det går ej av för hackor det päronen åstad kommit

    SvaraRadera