måndag 4 april 2011

11

varför den rubriken? ja det kan ni tänka på ;)

usch längesen man skrev nåt, men har vart fullt upp och inte orkat blogga helt enkelt...

hade 5 veckors praktik, en underbar praktik som fick mig att inse massor om skolans värld som tyvärr missas inne på hlk... har lärt mig oerhört mycket som jag tar med mig :)

sen tillbaka till skolan med massa uppgifter och sen efter en liten vistelse som blev väldigt lång hos p då han lyckades smitta ner mig med en överjävlig förkylning med feber å allt vad det innebär så kunde jag verkligen inte ta mig hem, hade svårt att ta mig från sängen till soffan å vi snackar liksom avstånd mindre än 2 meter... relativt hög feber i ett antal dagar gjorde att jag missade lite i skolan, men hade verkligen inte kunnat ta mig dit hur jag än hade gjort :(

underbart som vanligt med p :) nu väntar vi bara på att vi ska få som vi vill, men inget än så länge :(

fick spelat lite golf med, har försökt hålla mig borta från det men till sist gick det verkligen inte :P blev en del chippar, var livrädd att träffa nåt annat än bollen.. typ husen, rutorna och smarta p som tyckte det va smart att stå nära mig höll på att få klubban i huvudet...

oxieträff med, icke att förglömma :P hehe ;) trevligt med bekanta och obekanta ansikten :)

just nu vill jag bara vara där p är, saknar honom enormt mycket.. trots alla hans exter i sömnen ;)




if i lay here, if i just lay here, would you lie with me and just forget the world?

2 kommentarer:

  1. jag tror jag vet varför rubriken :P

    SvaraRadera
  2. du är väligt kryptisk i dina små brev men nu vet jag GRATTIS o lycka till i många fina år
    Kram

    SvaraRadera