söndag 8 maj 2011

detta kommer inte vara ett snällt inlägg alls, jag är trött på viss skit jag får och nu sätter jag ner foten...

jag är trött på att få alla mina val jag tar i MITT liv ifrågasatta och att de inte skulle vara bra för mig, det vet jag väl själv för fan??

allt handlar inte om min relation till p, sluta ifrågasätta den varenda jävla gång.. jag är trött på det och orkar inte höra det en enda gång till, inse att han är en del av mitt liv och du kan om du fortsätter som du gör inte va en del av mitt liv...

inse att om jag säger att jag är sjuk och vill vara ifred eftersom jag behöver vila inte tänker svara i telefonen utan faktiskt vill sova och vara ifred...

ja detta kanske inte är världens trevligaste inlägg jag har skrivit men jag måste faktiskt få lov att säga vad jag tycker och tänker just nu, för jag har som sagt tröttnat på att få alla dessa jävla frågor varenda eviga samtal...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar