tisdag 25 januari 2011

...

arg, besviken, förbannad, irriterad, ledsen ja orden som beskriver hur jag känner mig just nu är många....


gör om gör rätt hjälper ju inte ens

jag har gjort det jag kan, men va fan hjälper det?!?

ge mig ett vadderat rum, ge mig en boxningsbag, ge mig vad som helst som jag kan slå el skrika på för det är det enda jag behöver just nu...

aggressionerna är många och jag vägrar att ta ut dom på fel personer, därav en jävligt osocial fröken just nu... jag svarar på det jag känner för när jag känner för det... helst av allt vill jag bara vara ifred och skrika...

ingen kan göra det bättre, INGEN!! tro mig jag har försökt så gott jag kan men vad hjälper det när nån annan har fuckat upp totalt?? och dessutom inte kan rätta till sitt eget misstag? så snälla låt mig bara få vara ifred, det kommer gå över men jag vet inte när jag känner att jag har anpassat mig till det idiotiska misstag som några nissar har tagit...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar