torsdag 6 januari 2011

sjuk :(

japps vaknade vid 3-tiden natten till igår å hade så djävulkst ont i halsen å örat att de inte gick att sova så förflyttade mig till soffan å inväntade att klockan skulle bli 7.30 så man kunde ringa till vårdcentralen... fick tid igår på förmiddagen så de va bara att pallra sig bort dit... väl där så kollades öronen som inte var nåt fel med, å halsen som va hur svullen som helst på ena sidan, men för att få ta ett test på halsen om ev halsfluss var jag tvungen att ha feber, så de va bara att ta den med.. tur de för hade 38,2 så fick ta testet som i sin tur va positivt... kul eller inte så de va bara att gå till apoteket å hämta ut mina antibiotikapiller...

gårdagen spenderades mestadels i soffan i sovande läge, var hur trött som helst å hade hur ont som helst så varje gång man skulle svälja var de ju ett helvete..

just nu känner jag mig lite bättre, smärtan börjar avta, men usch för att ta dom där pillren de är gigantiska å de gör ont när man ska svälja :(

nä dags att få i sig lite nyponsoppa igen :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar