söndag 24 januari 2010

länge sen sist

har vart så sjukt mycket nonstop så har inte haft tid att orka med något...
därav har lägenheten sett ut som jag vet inte vad...

är konstant trött då jag blir väckt varje vardag vid 7 av renoveringsskiten, de har inte ens kommit till min uppgång än och ibland känns det som om de är i lägenheten bredvid min men det är dom inte... vill bara att allt detta ska vara över nu...

imon börjar en ny termin å en ny kurs, ska bli skönt...

denna vecka ska jag även packa upp saker, packa ner saker och börja fundera på hur jag ska möblera lägenheten under renoveringen...

fyller även år denna vecka, ska väl inte firas så värst mycket tror jag :P

nä nu ska jag återgå till soffan en stund innan det är dags för sängen, hoppas på att jag inte har nån feber imon när jag vaknar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar