söndag 10 januari 2010

uppdatering

jag lever, har bara inte orkat att blogga nåt då jag lyckats att vända på alla dygn å inte vart pigg...

men sista dagen på jobbet dagen innan nyårsafton var ingen höjdare, fastfrusna lås som inte ville ge med sig med vare sig låsspray eller tändare så första svängen vart ingen höjdare men sen gick det betydligt bättre... :P

nyårsafton spenderades hemma med päronen å för första gången på 3 år spenderades nyår med andra personer än mig själv å katterna :P haha behövde inte vara chaffis heller ;) vi hade kul, spöade skiten ur dom i mitt musikspel 2 ggr om :) kollade på hockey å garvade åt mammas extremt dåliga engelska... :P

det som hänt efter nyår är inte mycket, skulle till tandläkaren å dom hade avbokat mig tack för det fick en ny tid å den tandläkaren var hur skum som helst, jag har inte bacillskräck men då fick jag det... träffat ea, kössen å amanda alltid kul å ses då det var ett bra tag sen sist :P shoppat mer än vad jag behöver skyller mitt sista inköp på mamma, vad fan skulle vi göra på nk? självklart hittar jag världens snyggaste klädesplagg å är det på rea? NEJ... så sen var jag tvungen att prova det å tänkte att det kommer inte att passa, satt hur bra som helst så det fanns ingen återvändo...

är sedan igår eftermiddag tebax hemma i jkpg, kallt å en jävla massa snö.. å det första man ser när man kommer till portdörren är ett fint meddelande om att varmvattnet kommer att vara avstängt varje måndag morgon mellan 7-9 tom v. 16... JIPPIE!

nä nu är det dags att sätta sig i soffan å se på när de ska åka upp för slalombacken :P

1 kommentar: