söndag 31 januari 2010

XXV

va ett tag sen jag skrev nåt, men det har sina förklaringar...

har mått kasst ett tag, vilket visade sig i fredags då jag vakna å mådde piss... nu är jag förkyld :( var bra igår, men när jag vakna idag kändes det som om jag blivit överkörd av en buss eller nåt.. feber, huvudvärk å gööörförkyld...

jag har inte tid att vara sjuk nu, har en hel lägenhet att fixa iordning tills torsdag...

fyllde år i torsdags :) så nu är man 1/4 sekel, halv 50 eller 25 välj själv ;) hehe... tack alla som gratulerade på ett eller annat sätt! :)

annars har det inte hänt så mycket denna vecka, träffat snubbarna som ska riva halltaket (tack gode gud!) å badrummet (tack ännu mer!) supertrevliga å en del ser ju inte så dumma ut heller ;) haha :P av allt att verka kommer de att dra igång på torsdag med att riva taket i hallen, sen tar de badrummet, köket å elementen... och som det ser ut nu tar det mellan 3-4 veckor innan de är klara...

nä dags att återgå till soffan där man spenderat typ hela dagen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar