måndag 1 februari 2010

måndag

en dag som började rätt brutalt vid 7 tiden, vilket är brutalt för mig då jag har svårt att sova på nätterna, efter en stund gav jag upp å smällde igen dörren till sovrummet å somnade om... en stund iaf...

tog tag i lite skolsaker imorse, och är glad över att jag fick ett positivt besked om en framtida uppgift... :) skönt att det verkar ha löst sig iaf

städat å röjt upp i vardagsrummet/sovrummet, packat upp saker jag packade ner för 3½ år sedan, hittade en del saker jag letat efter och hela 28 kronor i en sparbössa... :P

vart å köpt lite papperstallrikar, plastmuggar å plastbestick så man kan äta här sen :P

imon är det upp med tuppen, fixa lite med röjningen å sen dra till skolan å ha en heldag där...

nu är det dags för sängen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar