lördag 27 februari 2010

lördag

det var tänkt att jag skulle sitta å glo lite på os igår kväll, men vid 22-tiden så gick det verkligen inte att vara vaken längre så jag la mig i sängen å lyssnade på os men somnade och vaknade om vartannat så jag hade inte alls koll på hur curlingen gått... tur den gick i repris idag på förmiddagen :)

var även dags att tvätta lite så det avverkades under förmiddagen, mindre kul när nån jävel vart å pillat på en av mina sista maskiner tvätt så att den hade stannat å när jag sen tryckte igång den igen så började den om från början så det tog en evighet innan den var klar...

dagens halvspikade planer blev inte av denna helg heller, kanske blir det av i veckan eller nästa helg...var ute å luftade bettan lite å passade på att handla lite med :)

nä nu blir det lite mer os en stund får se hur länge man orkar vara vaken...

glömde ju att nämna att vi SPÖADE SKITEN ur färjestad idag med hela 10-3 :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar