tisdag 23 februari 2010

tisdag

dagen började ju inte direkt bra, bussen dök upp typ en kvart försent vilket resulterade i att jag var sen till skolan! sen visade det sig att jag läst fel artikel till dagens lektion, bra jobbat... sen satt vi å granskade läromedel från urminnestider, 1948, 1970 å 1990 samma bok men olika upplagor typ... lite skrämmande att versionen från 1990 fortfarande används i skolan... en grupp hade granskat en läsebok där det stog nåt om siri är sur, vilket fick mig att börja garva :P

kom hem tidigt då de inte är så bra på att ge nån som helst info om vad det är för nåt de sätter upp på schemat...sen tog jag en liten lur på soffan, skönt :) sen tog jag mig ut för att se hur det stod till med bettan... shit va snö det va på och runt dessutom var hon inplogad, men 45 min senare så hade jag fått ut bilen och nu står den parkerad på en skottad parkeringsplats... rätt skönt då jag inte vet om jag behöver den imon eller inte, ev blir det träning imon vi får se... mår bättre men har massa att göra i skolan...

nä dags att avsluta inlämningsuppgiften å krypa ner i sängen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar