lördag 13 februari 2010

ibland blir det inte som det va tänkt...

haha gick å la mig tidigt igår för att gå upp å kika på os invigningen kl 03, men vaknade strax efter 08 istället... hmm så jag åkte ner till tvättstugan och tvättade :) all tvätt är nu tvättad vilket är skönt...

suttit å tittat på gamla avsnitt av en serie som gick på svt för ett bra tag sen, himlen kan vänta, en oerhört gripande serie där man får följa 5 personer med obotliga sjukdomar... jag såg nåt avsnitt, vilket visade sig vara det sista när det gick på tv, men så gick dom förra helgen så tänkte jag att jag skulle kika på webben om jag kunde se avsnitten där och det kunde man och dessutom var det ett nytt avsnitt där de återvänder ett år efter att de slutade filma... har ni inte sett serien så gör det!

sen kikade jag även på reprisen av invigningen, lite pinsamt var det allt för dom när det inte alls gick som det var tänkt när det var dags att tända elden... dessutom fick jag mig en chock när dom presenterade en tjej som skulle sjunga leonard cohens hallelujah, hade dom inte sagt att det var en tjej så hade man inte trott det...

sitter nu å kikar på backhoppning, inte nåt jag föredrar men är det os så är det os! :)

det har fortsatt att snöa idag med, inte så kul direkt vill inte ha mer snö vill att den ska försvinna...

hade gärna tränat imon, men då man haft feber och käkar alvedon är det nog inte så smart, dessutom känns det som om jag håller på att bli förkyld igen, blir fan galen på detta...

nä nu ska jag kika på os igen, dags att dela ut de första medaljerna nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar