måndag 25 maj 2009

en tröttsam dag

ja så skulle man kunna sammanfatta dagen... :P

va och lämnade en massa elevsaker på praktiken och snackade lite med min handledare som jag hade där... sen bar det av till högskolan för lunch med brudarna i studiegruppen och lite snack kring boken janne min vän som vi skulle diskutera idag ...

sen var det dags för föreläsning...den tid som gick åt till att diskutera junker nils av eka var det segaste jag har vart med om... blev inte alls nån diskussion utan läraren stod å mal å mal å mal i en evighet... ögonen vart tyngre å tyngre å det var mycket nära att man somnade ett par gånger under den timme å kvarten som han snackade, drog en suck av lättnad när det blev paus :)

sen när dagen i skolan va slut var det bara att hoppa på cykeln å trampa hemåt, självklart var det fortfarande avstängt vid hälso så fick ta en omväg då det inte finns en andra sida att gå på som det så vackert stod hänvisat på skylten...

väl hemma var det bara att snabbt fixa ihop lite att käka innan träningen å nu är det dags att krypa ner i sängen och läsa lite å sen sova... plugg imon med en klasskamrat, ska bli skönt att få den uppgiften gjord :)


freddy vad händer på andra sidan gräsmattan?!?

1 kommentar:

  1. på denna sidan gräsmattan händer inte så mycket. jag har ont och är trött. försöker fixa klart b-uppsatsen som ska in på torsdag. efter det har jag tid att va social:p

    SvaraRadera