onsdag 6 maj 2009

lite uppdatering

hmm uppdateringen har inte vart den bästa den senaste tiden, denna gång beror det främst på att jag var hem hemma i helgen och hade massa annat att göra... som att fira tanten i huset ;) en trevlig helg hemma, var ju ett tag sen sist.. lite över 2 månader men denna gång var alla hemma samtidigt... detta gjorde att lilla jag blev förpassad från mitt gamla rum/gästrummet till pluttsyrrans rum, men hon va snäll å gav bort sin säng till mig :) min tidplanering var inte den bästa i söndags då jag skulle åkt hem vid 16 tiden, men åkte inte förrän vid 19.30 oops :P ett besökt i ullared å tvättning av gamla bettan vart anledningen....

skrivaren är nu i full gång... dock inte så självgående som man kanske önskar men den FUNGERAR!! :P

livet flyter just nu på hur bra som helst :P å det är såååååå skönt... verkar som om oturen som jag har haft innan har lyckats att vända till tur :P å hemtentan vart godkänd!! så min lilla lärare slapp höra några väl valda ord från mig! lite komiskt att jag idag tog vägen via högskolan på vägen hem för att se vart min omtenta i grammatiken var och den första människa jag ser när jag kliver in i byggnaden är just min senile lärare... tur att han inte såg mig ;) har kanske inte nämnt det innan men omtentan jag gjorde för nån vecka sen är tydligen godkänd vilket jag ser som ett stort mirakel då jag inte direkt pluggade nåt till den utan satt kvällen innan och funderade på att skita i att göra den då jag inte pluggat nåt alls, men valde i sista stund att gå dit å göra den iaf å det visade sig vara en bra idé ;)

nä dags att återgå till soffan en stund innan det blir sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar