onsdag 29 april 2009

gaaahhhhh

är något frustrerad idag, anledningen är min slarver till lärare som har lyckats att slarva bort min hemtenta jag lämna in för typ 5 veckor sedan... och då skickar han ett mejl idag... tackar du kunde inte ha hört av dig liiiite tidigare?? fattas bara att den ska kompletteras med... då vet jag inte vad jag gör, antagligen lär han få höra några väl valda ord då....

annars flyter allt på som vanligt... praktiken är som vanligt helt underbar... kan numer filmen det nya landet utan å innan då jag visar den för två klasser just nu... men men...

ska bli skönt med lååång helg å denna vecka lär det bli lite mera sömn :) igår var jag hur trött som helst... däckade i soffan när jag kom hem å vaknade två timmar senare... något nyvaken å extremt hungrig...

idag är det dags för träning, även fika tror jag det va idag... killarna ska ju bjuda ;)

pluttsyrran tar just nu iaf priset som platinablond å blåögd ;) haha fattar inte hur du lyckas :P

1 kommentar:

  1. Tack för en trevlig helg och fina presenter

    Mamma

    SvaraRadera