söndag 19 april 2009

skön helg

japp det har varit en oerhört skön helg faktiskt... va nere i smålandsstenar igår å besökte carro... fick se deras båda hem :P hehe å självklart körde jag förbi huset med... vill bara säga att det inte var nån väg där dom sa att jag skulle svänga, det var en stig!!!! inte lätt att veta ;) haha hela dagen satt vi ute så skönt :) lovar att det inte kommer att dröja lika lång tid tills nästa besök :P

idag har jag tvättat!!!! nu finns det ingen smutsig tvätt i min lägenhet :P hehe duktigt värre... har läst en massa ur mina kursböcker, läs ungdomsböcker, och även planerat lite inför praktiken :) hämtat lilla freddy med sin monsterpackning å handlat lite frukt :)

snart är det dags att sova, har denna helg lyckats med att somna, läs däcka, innan 22 :P men fasen va gött att sova en sisådär 10 timmar :) välbehövligt!!

mamma när du läser detta så vill jag bara påminna dig om att du glömde ringa upp mig igår IGEN!!!!

nä nu ska jag hoppa i säng å läsa lite :)

1 kommentar: