lördag 4 april 2009

va ingen snö idag

hehe nope ingen snö idag trots bytet av däck igår :P gamla bettan har fått nya fina däck :) gick ju inte att ha de gamla plus att jag hittade förklaringen till punkteringen av det ena gamla däcket... även rätt skönt att man kunde lämna kvar sina vinterdäck på däckfirman så att de inte tar upp en massa plats nere i förrådet... dock kunde killarna ute i verkstaden ha varit liiite mer tillmötesgående och framförallt borde de ju lyssna lite bättre innan de bara tar allt för givet...

lite halv stressig dag igår... först in å möta min handledare på den skola jag ska göra min praktik efter påsk, verkar helt okej faktiskt och det ska bli skönt att komma ut på praktik... sen hem och hjälpa freddy med det sista inför teddys flyttpresent, sen hem å äta lite för att åka å byta däck... sen hem en liten stund å sen bort till teddy för att hjälpa henne att äta upp den mat hon har/hade i frysen, sen hem å packa å åka in till samlingen för att spela match...

matchen gick la sådär, vi förlorade men så himla mycket bättre var de faktiskt inte... fick trots min förkylning spela en hel del typ 50-55 min och det gick bra... har dock ett väldigt stort mysko blåmärke på sidan av låret idag...

efter matchen var blev det en snabbdusch sen hem å lämna grejer å hämta lite grejer å bort till teddy där det partades för fulla muggar... hon vart glad över presenten och undrade nog hur sjutton vi hade lyckats få till allt, men med lite vita lögner om plugg går alltid hem ;)

idag var det dags att bege sig till kaxholmen en stund för lagets/klubbens räkning, lite segt var det men skönt att det var bra väder iaf...

vädret är helt underbart, men vågar inte njuta av det då jag har en känsla av att det kan bli värre med förkylningen om jag är ute för mycket...lite tråkigt men vill hemskt gärna bli frisk!!

kollar lite fotboll på teve nu, allsvenskan drar igång idag :) lite kul att se att det är sol i borås ;) hehe

nä dags att byta om lite, ska iväg på en grej med laget :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar