lördag 11 april 2009

påsk siristyle :P

hehe ja för andra året i rad är jag kvar hemma och firar påsk själv... och för andra året i rad har det resulterat i celebert besök från götet på långfredan :) igår var ea å kössen här då det vankades bilmässa för grabbarna så åkte de med och hälsa på mig :) var supertrevligt, har ju inte sett dessa två på evigheter... och vilket väder det var igår, höll på att stekas ihjäl på balkongen :P

idag så hoppade jag in i gamla bettan och styrde kosan in mot skogen :P tänkte passa på att ta en sväng till gällstad å se va de kunde erbjuda mig :P blev oerhört besviken över det tråkiga klädutbudet men väldigt glad/frustrerad, ni förstår snart denna udda kombination, över att de hade manhattan portage väskor där... älskar dessa väskor de är helt underbara och extremt billiga där, nu kanske ni förstår frustrationen ;) det roliga var att jag var extremt nervös över resan dit då jag aldrig har åkt dit från jönköping, endast från mamma å pappa...men det gick super körde en väg dit å en helt annan på vägen hem, glömde att svänga nånstans tydligen :P

håller på att steka massa köttbullar å pannbiffar nu som man kan proppa frysen med, är ju praktikdags from nästa vecka så då är det lika bra att göra så mycket som möjligt till lunchlådor :)

var å storhandlade mat i torsdags, frida du skulle få en chock om du öppna mitt kylskåp!!! det får jag varje gång nu.. är mat i HELA kylen... det händer inte ofta kan jag säga, däremot brukar frysen alltid vara full med en massa mat :P

i torsdags fyllde även mamma tant, men blev inget firande av henne då hon flytt landet ;) haha den lilla fegisen :P denna gång lite längre bort å liiite längre tid än när hon fyllde 40 :P men men väntar på spänning att få höra vart det bär av till sommaren, om ni nu har bestämt er! :P

spenderade lite tid med carro i onsdags, hur trevligt som helst :) och hur vi alltid lyckas med våra köp på ikea ;) hahaha de där förbannade korgarna satt ju som berget ;) men som alltid så lyckas vi på ett eller annat sätt :)

nä nu ska jag återgå till köket

trevlig påsk allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar