torsdag 2 april 2009

snorigt värre

usch ja... vaknade inatt och va helt igenbommad i näsan och snustorr i munnen... drack lite vatten å snöt mig ett antal gånger innan jag somnade igen... vaknade imorse och ena handen satt fast i ansiktet och hade snor i halva ansiktet, mysigt värre...

skulle åka och byta däck idag då det inte blev av igår eftersom de inte hade fått in mina nya däck, men när vi kom dit idag så hade de inte kommit idag heller och det var typ halvkaos där med i dessa byta däck tider... har fått en ny tid imon...

ska även in å träffa min handledare imon, ska bli skönt att få se skolan å snacka lite med handledaren så man får lite mer koll på läget :P

match imon med, hoppas att jag kan vara med...

teddy har utflyttningsfest imon med... en massa saker inbokat imon med andra ord, men på nåt sätt ska jag få allt att gå ihop...

nä nu blir det sängen och lite medicinintag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar