fredag 17 april 2009

:)

just nu är allt så jäkla bra :) å nej jag är INTE kär :P hahaha vilket folk har trott de senaste dagarna... det är helt enkelt så att jag trivs så himlans bra på min praktik... allt flyter på som i en dröm :) så skönt att känna den känslan... å vädret har knappast gjort det hela sämre ;)

vad har hänt de senaste dagarna? hmm inte en aning... just nu är jag extremt trött när man kommer hem på eftermiddagarna men det är det fanimej värt! hade fysträning i onsdags inte så kul men skönt efteråt att det är gjort :) cyklat nästan 2.5 mil med inte illa :)

hade en jäkligt udda dröm inatt och jag kan ännu inte säga om den var positiv eller negativ, bara allmänt skum ;) haha ni i la familia känn er träffade :P

nä dags att återgå till tentapluggeriet :P




1 kommentar:

  1. hjälp, nu får du ju skriva vad du har drömt fattar du väl!

    SvaraRadera