söndag 24 maj 2009

vilken dag!

ja herregud vilken dag det har varit... vaknade tidigt eftersom jag skulle hinna tvätta och göra lite annat innan familjen dök upp... och det som jag har fasat för i 2 år hände idag, hissen slutade att fungera och jag blev då tvungen att traska alla våningar upp och ner med först tvättkorg å sedan med rentvättad tvätt... det är då man inte vill bo längst upp!!!!

men men lite motion har la ingen dött av?!? ;)

hann diska och börja stryka förra veckans tvätt innan de dök upp... sen fortsätta att stryka... har även gjort rent bakom spisen, va inte alls så smutsigt å äckligt som jag hade trott :) haha sen lite fika innan det bar iväg upp till a6 :)

har letat efter nya dammsugarpåsar med men då min dammsugare inte verkar existera längre verkar det heller inte finnas några påsar till den, helt underbart då jag helst av allt bara vill slänga skiten dammsugaren alltså! så efter sommaren har jag med största sannolikhet införskaffat en ny dammsugare!

veckan som kommer är redan nu fullspäckad med saker både roliga och tråkiga men men vädret ska ju iaf bli bättre igen :)

nu väntar jag bara på att resan å resmål ska bestämmas å bokas! ÖKA TAKTEN!!!!!

förresten frida så är mattan helt ren från nopprorna nu!! tack vare mamma :)

1 kommentar: