torsdag 14 maj 2009

veckan som gått...

insåg precis att det va en vecka sen man senast skrev nåt här... har hänt otroligt mycket och det har i sin tur gjort att tröttheten har varit på topp... och en hel del (o)frivilliga tupplurar i soffan är resultatet av detta...

helgen va rätt skön tog det lugnt och bara slappa, va länge sen sist... tvättade lite iofs men annars var det inte så mycket aktivt...
match på söndagen som vi vann med 3-1 gött som bara den.. vi ägde stor del av matchen och vi spelade bra... synd att det vart en skada till igen, vilket resulterade i att jag fick hoppa in som högerback och spela ca 80-85 min men det funkade bra det med!

i måndags började sista veckan på praktiken... va även dags för temafest för åttorna.. hur kul dag som helst va måndagen hela dagen från början till slut.. men man va rätt död när man kom hem sen den kvällen :P men ett minne att ta med sig garanterat..

i tisdags va det dags för besök utav min lärare från högskolan, och det gick rätt så bra.. fick en massa bra tips på saker som jag tar med mig till framtiden :)

idag var det sista dagen på praktiken och det har vart hur kul som helst... så tråkigt att behöva lämna stället å återgå till högskolan... men som man brukar säga "tiden går fort när man har roligt" kan inte annat än instämma...

mejlade även till min käre lärare på högskolan och undrade lite varför den kurs vi läste för hur länge sen som helst, läs 1.5 månader sen, inte har registrerats... fick världens utläggning om en massa saker som jag egentligen inte va ett dugg intresserad av men nu ska kursen iaf vara registrerad... läraren hade fått lite påtryckning från högre instans :)

nu väntar jag bara på att den envise minipumisen ska komma ut!! ;)

2 kommentarer:

  1. säg till när minipumisen kommer ut så ska mamma hålla utkik efter bilden:P

    SvaraRadera
  2. klart jag gör det... du lär inte missa det ;)

    SvaraRadera