onsdag 9 december 2009

:)

just nu går det mesta av nån anledning min väg... vg i litteraturkursen, bettan helt utan anmärkningar på besiktningen... har ändå svårt att vara riktigt riktigt glad över allt detta, för jag vet att nån gång kommer det att vända...

bara besiktningen i sig var ett äventyr... hade la inte hundra koll på vart jag skulle köra, sen visade det sig att det fanns två besiktningsställen inom 100m självklart åkte jag till fel, men hade ju tid med det ;) haha kommer äntligen till rätt ställe och registrerar mig och väntar å väntar å väntar... jag blir sällan nervös men när jag ska besikta bettan så vet jag inte vart jag ska ta vägen... men det hela gick ju galant :) behövde inte skälla eller ta till fula ord denna gång :)

mentalt har jag tagit jullov nu, det är inte bra då det är en del som ska göras i skolan den sista tiden innan det blir lov...

morgondagen är späckad med tvättning (minns inte när jag tvätta sist vilket tyder på att det var mer än två veckor sen senast), fika med la familiabarnen?, å till sist lucia på skolan jag hade praktik på :)

är typ klar med julklappar, men det är en del kvar att fixa å trixa med... börjar nästan ångra en av julklapparna nu med... hmm


nä dags att ta tag i viktor rydbergs singoalla som ska vara utläst tills fredag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar