söndag 6 december 2009

lite uppdatering

så var det söndag igen...

hänt massa sen sist som vanligt men har inte haft nån som helst tid till att skriva nåt här...

praktiken är slut nu, sista dan i fredags... så nu blir det vanlig skola för mig ett litet tag till innan det är jul...

bettan ska kollas grundligt imon, nervöst? ja som fan! hoppas på att hon blir godkänd å att jag inte får ett utbrott på personen som kollar henne ( vart ju inte allt för glad förra året då personen pajade min handbroms)...

i måndags var min lärare från högskolan ute å tittade på när jag höll lektion, gick bra :)

i tisdags var dagen då allt hände tror jag... fick paket via posten från tomten (som visade sig vara mamma å pappa) , var inne å kikade min mejl och såg ett mejl angående betyg i litteraturkursen öppnade det å fick en chock... har på nått sätt lyckats få VG!! trodde jag skulle kugga på den tentan men tydligen inte :) sen var det dags för informationen om nästa års helvete.... kan väl säga att jag kommer att leva i total misär i 4 veckor från mitten av februari... inget vatten i lägenheten å toa å dusch nere på gården... INTE ROLIGT!! Får kompensation å sen höjs hyran! tack... dagens groda stod områdeschefen för som oxå var på mötet när hon käckt klämmer ur sig att det är väl trevligt att få se på lite snygga hantverkare.... HALLÅÅÅÅÅÅ.. vi kan säkert byta bostad under dom veckorna så kan du få se hur kul det kommer vara!

resten av veckan har flytit på... i fredags var det dags för den årliga tomtevakan... kul :) somnade sent.. vaknade 06.30 pigg och kunde inte somna om... mindre kul... dessutom en massa små sår överallt... hmm

gårdagen var lite seg, försökte mig på att börja läsa det går an... men det gick inte an nånstans... läste ett kapitel och gav sedan upp...hmm den ska vara utläst i veckan hur nu detta ska gå...

nä nu blir det till att sätta sig med att kika igenom allt som ska lämnas in nu efter praktiken... sen blir det förhoppningsvis lite träning ikväll...


I've gotta take a little time, a little time to think things over

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar