söndag 20 december 2009

ibland blir det inte som man tänkt sig...

hade jag på förhand vetat vad som skulle hända i fredags hade alla planer vart helt annorlunda...

föga ovetandes begav jag mig till skolan i fredags för årets sista föreläsning... kl 10.30 skulle den börja men då hade vår föreläsare ännu inte dykt upp... det gick 5, 10, 15, 20, 25 å till slut 30 min sen sket vi i att vänta längre( jag ville gå tidigare men blev inte så) och gick å fikade med klassen (eller de som var där) vilket iofs var kul men när jag vet med mig att jag hade kunnat göra en massa annat denna tid så blir man inte så glad... å igår hade han skrivit ett meddelande till oss på nätet att han trodde att vi skulle ha föreläsning mellan 13-16.30 men det ändrades för ett tag sen... bra uppdatering som vanligt i denna kurs...

sen bar det iaf av till carro, bus med ella stod på schemat :) och det har det blivit med lilla sötungen :P haha världens goaste unge :) när vi vaknade igår var det minus 16 ute, mindre kul... men men vi höll oss inne och busade och gjorde julgodis :) sen var det dags att bege sig till nästa destination ;) haha

idag har jag varit på stan med syrran, på allum med mamma å sen skulle jag å pluttsyrran göra julgodis, vi började men sen försvann syrran å lämnade mig ensam med godisbakandet som kommer att fortsätta framöver då vi är långt ifrån klara... troligtvis gjorde vi de mest tidskrävande idag och med vi menar jag mig :P

imon blir det en del ärenden innan det bär av till jobbet... hmm ska bli kul tror jag ;) har inte vart där sen början på augusti men nu är det dags igen...

nä nu ska jag skriva lista inför morgondagen och göra klart godiset för idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar