fredag 11 december 2009

fredag

började dagen tidigt, men det var det värt :) började dagen som jag slutade gårdagen, med luciatåg :) hoppas att det gick bra för "mina" adapter ;)

föreläsning om liberalism å viktor rydberg (jkpg:s stolthet) pratade massa om singoalla... var faktiskt inte så tråkig å dålig som jag trodde :P efter det lunch med carro å martina :)

sen snurrade jag runt i diverse affärer för att införskaffa lite julklappar och jag tror faktiskt att jag är helt klar med inköpen nu! :) gött, mindre gött då jag igår fick en aningens problem med en julklapp så det är en jävla massa meckandes just nu... hmm alltid lätt att vara efterklok!

i helgen ska jag ta hand om all tvätt som hänger på tork överallt i lägenheten, läsa röda rummet av strindberg, fixa med alla julklappar ( göra klart dom och slå in dom), titta på en jävla massa sport :) å kanske ha lite reunion på söndag! dessutom har jag lovat freddy lasagne i helgen ;) gött!

är galet trött ännu och har så vart sen typ kl 15 idag... men det var så värt att gå upp tidigt och kolla på carro å luciatåget å lyssna på när lars-lisa sjunger o helga natt det ger rysningar i hela kroppen! så jävla grym är han!!

nu blir det sängen...

en vecka kvar tills man får busa med busungen nr 1 :) lilla minipuman! längtar sjukt mycket tills dess! hoppas att man får höra det skratt som smittade av sig senast igår! :)


Midvinternattens köld är hård...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar