onsdag 23 februari 2011

bläk tiden bara rinner iväg, hinner inte blogga... har fullt upp med praktik å grejer...

klippte mig idag för första gången på lite över ett år, och för första gången på 18 år hos nån annan frisör, ja jag vet att de låter sjukt gaalet knäppt men är lite rädd om mitt hår om vi säger så :P riktigt nöjd med resultatet å fick ett godkännande av p med ;) haha mamma han e som du, klipp inte för kort nu...

nä dags att fixa lite inför morgondagen...

btw pyromanen som härjade här i höst och nu i början av året, okej att hon endast kunde åtalas för den nästsista branden men ändå, fick idag sin dom rätt skönt faktiskt men vi andra får ju leva med konsekvenserna dvs kameror lite här å där, men det kan jag ta den lilla stund jag har kvar i denna stad...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar