torsdag 17 februari 2011

sitter ensam i lägenheten efter nästan en veckas sällskap av p... tomt och ensamt som satan är det :(

hade lite kalas för mig i lördags å päronen å plutten fick träffa p en liite längre stund än senast... fick massa fina saker, tackar för detta :) och mamma tulpanerna lever fortfarande...

vart på 2 spelkvällar med p, freddy och bubbe, jag vann den första då vi lirade tp.. andra kvällen spelade vi gh på wii, det gick bra och vi hade alla kul å skrattade mest åt mig å bubbe :)

bowlat med p och freddy men hur det gick låter vi vara osagt ;)

haft en mysig alla hjärtans dag med p :) god mat, film å mys på hög nivå :)

besiktat bettan, vilket inte gick allt för bra... men men det går att åtgärda iaf..

sen har vi bara försökt ta tillvara på tiden som går alldeles för fort :( men men det blir ju bättre snart :)

nä nu ska jag glo på tv i min ensamhet och sedan krypa ner i en tom säng :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar