fredag 4 februari 2011

glädje som förvandlas till ilska

så kom dom äntligen hem till mig å fixade med ventilationen ovanför spisen, blev superglad när jag såg att jag ÄNTLIGEN har fått en fläkt, hade "bara" en vanlig ventilation som fläkt innan, men ganska snabbt vart jag förbannad... de har lämnat äcklig skit efter sig på min spis å inte nog med det dom har plockat ur saker ur vissa skåp men inte fan ställt tebax sakerna... jag är inte så glad över att återigen behöva städa upp efter hantverkare som inte gör sitt jobb, vart riktigt förbannad och ska fota å låta skiten ligga så bovärdarna får se de efter helgen för jag tänker INTE göra det jobb som idioterna inte klarade av själva nån måtta får det vara...

hmm har sett fram emot att glo på bond idag, men är ju nån helt annan film nu på trean än dom har gjort reklam för... vad händer?!?

uppenbarligen inte min kväll idag...

1 kommentar:

  1. tack för en trevlig dag tillammans hoppas att vi inte avskräckte för mycket vi är som vi är

    SvaraRadera