tisdag 1 februari 2011

födelsedag å bravader :)


japp va ju min dag i fredags :) hehe därav blommorna från p :) anledningen att jag fick dom en dag innan var att jag inte skulle vara hemma på min födelsedag...
i fredags packades bilen efter skolan å jag å frida styrde kosan norrut mot västerås :) för vi skulle fira mig å therese :) ganska smidigt nu när la familia h
ar delat på sig å hamnat i två städer ;) roadtrip med frida var kul å p:s gps lackade inte en enda gång, men hon gjorde ett försök med att lura in oss på en pa
rkering i motala men den gick vi inte på!
väl framme var de bara att lämna saker å sen dra vidare ner på stan för att äta lite god mat :) blev lite vin till å även lite champagne senare på kvällen :)

lördagen var de dags att gå på stan och sedan fixa lite inför kvällens party :) vi gjorde stan å när jag å frida fick syn på ben & jerry inne på en galleria så var det ingen tvekan om att vi skulle äta glass!! :) GOTT! :) vi hade även ett uppdrag jag å frida å det var att hålla therese borta från indiska då elin skulle köpa present till henne där... gick la sådär d
å therese prompt skulle dit för att visa oss jättefina koppar som hon ville ha... lite halvt panik ett tag men en bra plan b kom jag snabbt på och de var helt enkelt att säga att kopparna va de fulaste vi hade sett... hon gick på de å sket i att köpa dom! :) lite elak kände man sig men vi vis
ste ju att hon skulle få de senare under kvällen :P snabbt in till ica å handla mat å hem å börja fixa med mat å kläder å smink.. sen vart det full rulle, kul kväll som toppades med thereses min när hon fick elins present :P

söndagen var seg och det hände inte mycket mer än lite städning, packning å bakismat :P kollade även på bronsmatchen i handbollen å sen begav vi oss hemåt igen..
. galen roadtrip på väg hem med, men kul hade vi iaf ;) bäst va när frida frågar om vi passerat örebro sisådär en timme efter vi kört igenom örebro... ;)

igår va en slödag med kände mig seg från jag gick upp tills jag gick å la mig... träffade syrran å hennes sambo en sväng å sen lite äventyr med frida :P

idag vaknade jag tidigt, skulle tvätta och inser när jag vaknar att jag har blivit jätteförkyld ååå va roligt.. eller inte... usch.. tung i huvudet å täppt i näsan å lite
hosta å feber på de, resultera i att de inte blev nån skola för mig idag och som de känns nu blir de nog att stanna hemma imon med... upptäckte även att dom satt upp övervakningskamera i tvättstugan nu.. det va ju på tiden efter allt som hänt här det se
naste halvåret...

nä slöa lite till innan jag kryper ner i sängen....


så här kan de gå när man önskar sig en bil i present ;)


ben & jerry är GOTT!!!! :)

1 kommentar:

  1. Vilken del av familjen är det som bor i Västerås?
    Den gallerian är typ bara 1 år gammal om inte ens det. Jag blev också helt överltcklig när jag upptäckte det Ben&Jerry cafeet haha. Måste säga att det har blivit ett riktigt lyft för Västerås (gallerian alltså, inte glassen :P)

    SvaraRadera