onsdag 10 mars 2010

är man stor måste man va snäll... del 2

ja nu kan jag säga vad jag gjort idag... jag har spelat match! var inte alls meningen, är ju fortfarande skadad sen fallet i lördags men när tränaren bönade å bad mig vid 15-tiden idag kunde jag inte säga nej även då jag visste att jag skulle få stå i mål!! japp jag har idag fullgjort min resa på fotbollsplanen, har nu spelat på varenda position i och med dagens match!

det gick faktiskt rätt så bra, även om jag typ inte kan röra mig, en mindre sparka på en boll med högerbenet.. släppte in 2 bollar bakom mig som jag dessutom va på... men förhoppningsvis var detta första och sista gången jag spelade på denna position, vad gör man inte för sitt lag när det behövs? ;)

nä dags att sova, imon är en dag jag sett fram emot ett tag, ska busa med minipuman :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar