fredag 12 mars 2010

fredag

så börjar veckan lida mot sitt slut...

var i skolan i typ 4 timmar å fixa å trixa med en paruppgift och vi kom faktiskt ganska långt, rätt skönt att ha grunden klar så man bara kan bygga på den sen...

sen kom freddy över idag å hjälpte till att hänga upp mina gardiner så nu är dom på plats igen :) hon fällde även kommentaren om att min orkidé såg levande ut men att den inte skulle vara det så länge till, var då tvungen att påpeka att den är fejk så den kan inte dö å då fick jag svaret att jag nog blir den som dödar fejkblommor med en dag... ;)

imon är det en del pluggeri å tvätteri på schemat sen ska jag försöka klura ut hur sjutton jag ska ha mina saker i badrummet...

har nu haft mitt egna badrum i en vecka å det enda som stör mig med det är att ljuknapparna sitter på andra sidan dörren än va de gjorde innan och detta har jag inte lyckats lära mig under veckan...

nä nu blir det lite filmtittande i soffan innan det är dags att entra john blunds värld...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar