söndag 7 mars 2010

vilken helg!

ja herregud vilken helg både bra och dålig i ett...

i fredags va det städning å ställa i ordning lägenheten på schemat, det tog sin lilla tid och efter 3 timmar gav jag upp, å sen har jag inte orkat mer, så jag har sovrummet å vardagsrummet kvar...

försökte sätta ihop min bubbelmaskin jag fick i present, gick inte bra då det saknades en viktig del till den men det fixade päronen efter att jag ringt dom å förklarat... så denna gång va det inte mig det berodde på!

min nya tycker tydligen om min hatlåt stairway to heaven då den har spelats på repeat å högsta volym i 2 dagar, är som att bo hemma igen..

lördagen hade jag en lunchdejt med camilla, va evigheter sen vi sågs så hon är utexaminerad nu.. va mycket trevligt uppe på a6 bland en miljon människor... sen hade jag å freddy bestämt oss för att bowla på eftermiddagen så vi möttes vid idrottshuset, men som vanligt när det gäller mig å freddy blir det omplaneringar, det va sm i bowling i stan denna helg något som vi inte hade koll på därav fanns det inga banor lediga vare sig i stan eller vid kinnarps... plan b var att gå till o'learys å kolla hv-modo men självklart började denna match 18.30 så vi sket i det... lyckades att ramla å slå i knät på isunderlaget vilket resulterade i hål på mina nya tights å ett blodigt å svullet knä... svullnaden la sig under kvällen men är en liten "bula" kvar som gör lite ont...

idag har jag tagit det lugnt, kollat på vasaloppet å fan va kul att brinken vann! :) höll på honom! knät va lite stelt idag men tänkte ändå åka å träna, vilket visade sig vara en dum idé, svullnaden gick upp lite och fick rätt ont plus att det blev ännu stelare! bra jobbat...

nu är det dags att sova, lär ju vakna tidigt imon... har dessutom massa att göra...



i've got two souls, one's gonna love you and the other one is gonna cause you hurt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar