torsdag 11 mars 2010

bus :)

åh har haft en underbar dag idag! :) busat å shoppat! :)

klockan ringde groteskt tidigt idag, för jag skulle ner till carro å sen vidare till ullared! :) vi gick runt å kunde ta oss fram smidigare idag än sist ;) haha ella va så duktig hela tiden sötungen... försökte skrämma henne med en leksaksorm men ungen bara asgarva istället haha :) underbarare unge får man leta efter :) sen satt hon i min kundvagn ett tag då carros sits va lite äcklig vilket resulterade i att folk trodde det va min unge, speciellt en tant som tyckte att ella va hur lik mig som helst :O jag å carro garva nästan ihjäl oss då för jag sa minst 20ggr att ella inte var min men det lyssna hon inte på... körde även lite kundvagnsrally med ella vilket uppskattades då hon skratta så hon typ storkna :)

sen efter shoppingen stanna jag hos familjen ett tag å busa med gullungen :) haha när hon väl lär sig nåt så måste hon göra det med fart... nu kryper hon och går med sin gåvagn i et jädrans tempo plus att hon fått lite tänder med, helt sjukt va mycket som händer på bara några månader... får inte dröja allt för länge tills nästa besök bara :P

har sjukt mycket träningsvärk i hela högersidan av kroppen, använt lite muskler tror jag ;) haha

nä dags att sova, ska till skolan en sväng imon ju :P



it's like you're always stuck in second gear

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar