lördag 1 maj 2010

dålig uppdatering

allt beror på att det just nu är sjukt mycket som händer, lite för mycket ibland...

världens bästa teddy va här förra veckan, helt sjukt galet som vanligt :P ännu mer galet att det va 7 månader sen vi senast sågs... får bli lite bättring på det där ;)

skolan är ja vad ska man säga, väldigt bra på att ge oss miljoner med uppgifter på väldigt kort tid... har suttit med jag vet inte hur många saker den senaste veckan och mer kommer... om ni tycker att jag är dålig på att planera, vilket jag vet att jag är, så är detta ingenting jämfört med skolan... herregud har haft så mycket att det blivit för mycket och jag inte längre orkar med... vilket i sin tur gjort att jag har lackat ur på fel personer vilket jag ber om ursäkt för...

satt med kalendern å försökte få översikt över mitt liv de kommande två månaderna... gick så där bra som vanligt, fan ge mig mer tid över... å ge mig besked om sommaren tack!!! blir fan snart tokig på allt...

sitter å laddar inför årets seriepremiär vart inte alls som jag tänkt mig, men då man inte vet bättre och inte vill sabba för alla andra så går man ibland med på saker som man helst inte vill... japp jag får äta upp det jag sa för snart två månader sen, jag SKA stå en match till, hmm men det ska nog gå bra denna gång... lite mer förberedd å lite mer tränad inför uppgiften denna gång ;) haha även om jag tyckte det va galet i torsdags så, jag menar slänga sig? hallå inte min grej alls ju :P det sjuka av allt va ju att jag va beredd på att det skulle bli så här, ibland hatar jag faktiskt att ha rätt... dessutom är jag nervös, vilket jag sällan blir eller rättare sagt typ aldrig blir...

gårdagen var helt underbart soft, mådde inte så bra eftersom det va så jäkla kvavt ute, vilket gör att jag är typ däckad... så låg i soffan å kollade på film :) kollade på en film jag lånade av d för snart två månader sen, han blir nog glad att han får tillbaka den nu :P hehe sen kollade jag en film till efter det, hade ju ändå inget bättre för mig liksom... å efter det vart det ett avsnitt av lynley som jag lånat av päronen... hade visst fyra avsnitt kvar att se å det kanske är dags att beta av de nu... eftersom det va så kvavt ute så vart jag ju tvungen att öppna ena fönstret i vardagsrummet... å när jag låg där i soffan å typ halvsov till lynley så börjar det från ingenstans skjutas raketer i typ en halvtimme... lät som militär artelleri å jag som låg där i godan ro vart ju inte det minsta rädd, flög med betoning på FLÖG upp ur soffan å stängde fönstret men vad hjälpte det? det hela lät precis som när vi för jag vet inte hur många år sen va nere i danmark i en stuga med massa stora glasfönster å det va militärövningar varenda kväll...

nä dags att göra annat nu... måste sysselsätta mig med nåt innan jag blir galen... kanske ta hand om all tvätt som tvättades igår?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar