måndag 17 maj 2010

måndag

kunde konstatera i lördagskväll att förra veckan inte va min vecka alls... inte nog med bettan så dog även min batteridosa, men efter lite panik och ett panik samtal med syrrans sambo så verkade de hela lösa sig... mindre kul att nån annan fick lugna mig för andra gången under samma vecka ;)

fredagen bestod iaf av att jag å mamma va hemma, jag gjorde typ minsta möjliga å mamma bakade... sen en sväng in till lerum å sen en sväng hem till mandisen som fyllt år ;) lite skitsnack å kaffe innan de bar hem igen...

lördagen startade tidigt då jag blev väckt vid 9.30, men de va en gullig väckning så de kunde jag liksom ta ;) sen lite slappning fram till typ 12 då jag, mamma å syrran skulle in till stan å shoppa lite :P hittade en present till minipuman som fyller ett på onsdag :) å kunde även bestämma mig för nåt till mig själv och använda delar av ett presentkort jag fick i julklapp :P lagade mat till familjen å sen slappade jag lite till å sen förstördes kvällen av datastrul...

söndagen startade också tidigt, eller klockan va visserligen 11 men ändå ;) pappa ringde å väckte mig å sen bar de av till allum för att införskaffa en ny batteridosa :) tur den fungerade och tur man har en snäll pappa som kan betala åt sin dotter ibland ;) sen hem å invänta att maten skulle bli klar å äta lite å sen va de dags att bege sig hemåt... mamma tyckte att jag skulle smaka på en irish coffee rulltårta varpå jag svara nej men de är nog inge bra om jag blir stoppad av polisen å får blåsa... hinner inte ens komma halvvägs in i härskogen innan man blir stoppad av farbror blå å får blåsa! KUL!! andra gången på två månader och båda gångerna hemma! pappa fick iaf en present på sin födelsedag och den verkade uppskattas ;)

idag va de dags för fas 2 och 3 i en gruppuppgift och de gick la hyffsat tror jag... återstår att se imon ;)

nä dags att se klart hockeyn å sen krypa ner i sängen...

1 kommentar:

  1. tack för en trevlig helg hoppas det bakade smakade
    kram mamma

    SvaraRadera