tisdag 18 maj 2010

tisdag

produktiv dag i skolan idag... vi blev klara med vår redovisning vi ska ha på torsdag vilket innebär att vi är "lediga" imon... har en del att göra ändå så dagen ska nog inte bara gå förbi obemärkt ;)

sen har de inte hänt så mycket mer idag... va å tränade en sväng... mindre lyckat med de väder som är ute nu, blir ju helt åt helvete i huvudet...

tycker de är intressant att folk inte fattar att man klickar dom när man pratar med dom för att jag inte vill snacka mer... ja jag lackar ur å låt mig då få göra det å ring FAN INTE 15 ggr till... budskapet om att jag uppenbarligen INTE vill prata borde ju ändå nå fram eller??

fick förresten en bekräftelse från jobbet idag om vilka veckor jag ska jobba... men inte hur mitt schema ser ut, vet iaf att de blir skift nu med men inget mer än så länge...

tycker att tiden kan gå lite fortare med... hade inte vart fel alls just nu, men de kunde vart värre ;)

nä snart dags att hoppa ner i sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar