torsdag 13 maj 2010

söndagstorsdag

fan lyckades skada min lilla bettan igår, inte bästa timingen då jag verkligen behövde henne :( blev sjukt arg på mig själv för det som hände, tur det finns nån som kan och orkar lyssna på mig när jag är på det humöret ;) men med lite silvertejpning så gick det hela vägen :P

väl hemhemma fick jag en chock, pappa har fått nåt jäkla ryck (enligt mamma) och klippt ner häcken inte så vackert direkt men men ;) satt hemma å degade å segade i några timmar innan folket kom hem... sen vart det ombyte å på med klänningen ;) 75-års fest stod näst på schemat och det va nice ;) har en väldigt snäll pappa som va vår privatchaffis igår :)

idag stod date med ea och kössen på schemat, alltid lika trevligt att träffa dom synd att det sker så sällan... vandrade runt lite på stan ett tag med ea och såg det fula hjulet som står nere vid operan...

under kvällen har de vart mycket softande i favvostolen i vardagsrummet, kikar på hockeyn och letar recept till mamma som försöker ta död på mig genom att ignorera mina allergier...

nä dags att kika klart hockeyn nu, har en del att stå i imon.. tänker dock inte hjälpa mamma med bullbakandet mer än att äta en eller två och smuggla hem en påse ;)




ge mig juni nu!

1 kommentar: