tisdag 11 maj 2010

kraxar vidare

ja för det är så jag låter för tillfället... förkyld och för en gång skull har det satt sig på stämbanden istället för slemhinnorna i näsan...kul.. dessutom min extremt sköna hosta som jag älskar mest av allt har även kommit fram, kan de bli bättre?!?

helgen va lugn, väldigt konstig när man är kanonförkyld och har ett knä som bråkar... soffläge intogs såklart å de va riktigt nice :) tur att vädret va skit iaf :)

va tvungen att förnya mitt recept förra veckan då nya tabletter behövs, hämtade ut ny dos idag och fick samma tant som sist å dessutom helt andra tabletter än sist... haha tredje gången man hämtar ut tabletter å tredje gången man får nåt annat än gången innan :P haha men behöver iaf inte äta dubbla allergitabletter iaf då dessa tydligen hjälper mot både pollen å katt :) de tackar vi för :) smart som jag är har jag ju inte käkat några allergitabletter denna vecka vilket inte är så smart då det är sjukt mycket pollen ute...

haft en produktiv dag idag då jag började dagen med att tvätta fyra maskiner tvätt... nice sen softa lite innan de bar av till skolan å grupparbete...

sitter i soffan å glor på hockeyn, ett rätt roligt mästerskap för en gångs skull där alla möjliga konstiga lag vinner matcher de inte borde vinna :)

nä om man skulle ta tag i en massa annat roligt som ska göras...

hade inte gjort nåt om de va juni imon när man vaknade, seriöst trött på detta nu... allt är för komplicerat och informationen är fan inte den bästa...

haha har lätt köpt den sjukaste presenten till minipuman :) helt galet att hon blir ett år nästa vecka, och ser verkligen fram emot att få busa med henne snart :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar