söndag 9 augusti 2009

åter igen helg

fick en idé om att ta bettan på en liten åktur på lördagsförmiddan, men som vanligt verkar mina idéer aldrig riktigt bli som det var tänkt... lura iaf med mig pluttsyrran för att åka ut å besöka gbgs norra skärgård med destination öckerö.... sagt och gjort, plocka upp syrran inne i stan och med tanke på vart hon befann sig var jag "tvungen" att köra runt på mitt lilla tillfälliga distrikt :P haha vaddå arbetsskadad :P sen kom nästa problem eftersom det är arbeten i tunneln så fick vi ta en annan väg som jag då aldrig har kört innan, men vi kom iaf fram utan större problem... problemen stötte vi dock på när vi närmade oss lilla varholmen... det var kö från hjuviksrondellen å ner till färjan... inte så kul så mycket folk är det inte ens vid jul när man ska ut dit ju... tur i oturen va att de körde oavbrutet fram och tillbaka så det tog inte så lång tid att ta sig ut... väl framme var jag ju lite tvingad att säga vart vi skulle då syrran fortfarande inte visste :P men ett besök hos mormor å morfar vart det då jag inte sett hur det ser ut efter att allt vart klart på gravstenen... men det såg fint ut och en liten rapportavläggning till nicke nyfiken när vi kom hem om hur det såg ut...

hann även med ett stopp på danska vägen å lejonet å björnen.... guuuud va gott det är med glass ibland :) mumma... sen var det dags att styra kosan hemmåt igen...

idag blir en slappardag :) måste vila upp sig inför nästa vecka ;)

here we go again, asking were I' ve been

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar