torsdag 20 augusti 2009

roliga saker

haha sitter å glor lite på friidrottens tiokamp och fick syn på ett roligt efternamn; newdick, stackare kan inte vara lätt :P dock är en sak oerhört störande tv 4:s kommentatorer suger... de är ju helt värdelösa, varför kan inte vm enbart gå i svt? varannan dag ser jag friidrott utan ljud endast för att de dom säger kommer att störa mig och vilja få mig att byta kanal...

annars skrattar jag gott varje gång jag ser ledaren i tiokampen, allt tack vare mamma.... under sjukampen kom följande kommentar:

mamma: nämen leading vilket coolt efternamn...
jag sitter helt tyst och vägrar kommentera, inser att det INTE är nån idé att berätta för henne att det är hon som leder tävlingen och egentligen heter nåt helt annat... BRA MAMMA!! :P

två arbetskamrater kläckte också ur sig roliga kommentarer...

vi sitter å snackar om flyg och inrikesflyg utomlands som kan vara lite läskigt när denna kommentar dyker upp..

x: när min släkting flög med nåt inrikesflyg nånstans (glömt bort va det va) så satt inte allt löst...
jag å en annan arbetskamrat ser på varandra och får inte riktigt ihop vad det är x har sagt...kommentaren skulle gälla att hela planet skakade och att saker satt löst, men vart lite galet ist :P

samma arbetskamrat igen...

x: jag gjorde en björnbärspaj igår..
jag: å va det gott?
x: nej, jag gillar ju inte björnbär....

en annan arbetskamrat som tror sig ha stenkoll på avstånd mellan gbg å jkpg...

y: men vaddå det tar la typ 50 min med bil?
jag: är du galen?!?
y: vaddå? tar det längre tid?
jag: eh ja du kan köra på 1.5 timme, men då ska det inte vara nån trafik alls helst.. det tar typ mellan 1.5 - 2 timmar att köra den sträckan..
y: jaha..

hmm ja vissa ögonblick förgyller ens vardag :P behöver jag säga att jag saknar strömmensbergslaget?!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar