söndag 30 augusti 2009

upp och ned

ja det är en bra sammanfattning av denna vecka...

ena dagen har knäna känts hur bra som helst för att dagen efter göra så in i helvete ont... idag är det än så länge rätt lugnt, men blir nog ändå att ringa doktorn imon för att boka in en tid för nu har jag tröttnat på det här...

glömde ju skriva att jag för andra gången i mitt liv har blivit tvingad till att visa leg vid lättölsköp, tydligen ser man jävligt ung ut vissa dagar :P haha

den nya dammsugaren är älskad :) den är grym! förstår inte hur jag kunde stå ut med den gamla, snacka om skillnad :P

förra veckans filmanalysföreläsning förstörde min fredakväll då jag efter mindre än en minuts filmtittande började analysera sönder filmen, något som jag absolut inte vill göra... hade ju tänkt att ta det jävligt lugnt å bara glo, men tji fick jag :P haha rätt kul ändå att jag hittade en ny scen i filmen som jag aldrig sett innan, och denna film har jag sett ett antal gånger, hmm lite illa kanske :P hahaha men det va gött å bara ligga i soffan å glo ett tag... vart film igår kväll med, freddypeddy var här och fick dessutom en liten present :P nu ska jag bara fundera ut resten av presenten... hahaha...

om en stund ska jag åka iväg å fixa lite grejer, hemligt som bara den :P hehe berättar mer en annan dag då det inte är lika hemligt längre :P ( mamma om du läser detta så vet du vad jag pratar om, utan att du vet vad det är haha nu har jag la satt griller i huvudet på dig som vanligt :P )


Grattis Freddy :)

1 kommentar: