tisdag 4 augusti 2009

veckan gud glömde?!?

hmm ja det känns verkligen så och det är bara tisdag än så länge... allt som vart lugnt å skönt de två veckor jag glassat runt har verkligen kommit tebax som en brev på posten... fy fan va allt inte är kul alls längre...

måndagen skulle man kunna beskriva med ordet kaos, milt uttryckt.. idag vart det lite bättre men jag vill kunna koppla på autopiloten å bara köra, men inte fan kommer det att gå... att köra en stund på morgonen är nästan en befrielse nu för tiden... slipper vara en del av det berömda kaoset...

träffade amanda en stund idag med, alltid lika trevligt... känns ju konstigt att springa runt på det distrikt jag gör utan att ha henne på andra sidan kammarna..P saknar min gamla radarpartner från förr... vi va ju hur grymma som helst :P haha hoppas att det gick bra med moppen för dig med sen ;)

helgen var hur bra som helst... spenderades i västerås/kolbäck... hade en halv la familia reunion... fan va tiden har gått fort sen du flytta hem... men tack alla för en underbar helg :)
så jäkla skönt att bara komma bort från verkligheten ett tag... fick ju dessutom träffa lilla bruce... världen skönaste och knäppaste katt... haha för att inte tala om lilla doris :)

snart dags att sova... idag är inte en bra dag alls.. saknar allt och inget... det mesta som saknas är ensamheten... att få göra va jag vill när JAG vill... få vara mig själv och slippa allt va ansvar heter... fan va jag längtar bort...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar