tisdag 18 augusti 2009

tisdag

idag har varit en dag då det mesta har gått käpprätt åt helvete... allt som jag vill göra verkar inte bli av alls... faaaaaaaaaaaan

mobilen har dag 2 börjat leva sitt eget liv igen, blir trött bara att tänka på det... inte kul alls då jag hämta ut den i söndags... fan

kollade precis mitt schema å inser att det inte blir någon bokmässa för mig i år... fan

dock är kompletteringen godkänd, är nog det enda positiva idag...

tränade igår med brudarna...kul å va tebax :)

längtar tills lördag ;)

väntar på att nån ska ta tag i mig å skaka lite vett å etikett in i mig... hahahaha... lägenheten är efter 2 dagar ett bombnedslag å då är inte ens alla kläder uppackade!! strongt jobbat!



My mind is muddy but my heart is heavy, does it show?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar