måndag 31 augusti 2009

en bra dag :)

ja måndagen har faktiskt vart en bra dag :)

gick upp 7.30 för att ringa till vårdcentralen, fick sedan vänta i 45 min innan de ringde tillbaka å som vanligt fick jag ett stolpskott till sjuksköterska som ringde upp... va väldigt udda mot mig och väldigt dömande, men till slut vart allt bra och fick en tid till farbror doktorn på torsdag...

sen va det tänkt att jag skulle käka lunch med carro, men så vart inte fallet ;) haha

en rätt okej dag i skolan, fick åter se lite klipp ur filmer, denna gång lejonkungen och hip hip hora, slutade nästan 1,5 timme tidigare inte fy skam det :)

väl hemma väntade lite matlagning, eller rättare sagt uppvärmning av rester från gårdagen :P å fotboll... kollade av en slump min webmail och där väntade ett väldigt väldigt glatt besked :) fy fan va skönt att lägga saker bakom sig ibland :)

har även lyckats att diska bort all disk nu i 3 dagar i rad innan sängdags, en mycket bra rutin undra bara hur länge den håller :P

grupparbete imon, alltid lika spännande hoppas på att ha ett glatt humör genom hela dagen hur nu detta ska gå :P


nån som vill/kan följa med till farbror doktorn på torsdag som stöd? just nu inte så pigg på att gå dit helt själv och ta en massa tester då det INTE gick så bra sist jag gjorde detta...



I FEEL GOOD!

2 kommentarer:

  1. jag skulle gärna följa med dig men jag har skola hela dan=(

    SvaraRadera
  2. Jag skulle ju kunna följa med beroende på vilken tid det är och om du hämtar mig! Ring efter du har varit där så jag vet att det är okej! Puss Josefin

    SvaraRadera