torsdag 27 augusti 2009

massa att göra, nada tid till annat?!?

ja så har det känts den senaste tiden, därav inget bloggande på typ en vecka eller nåt sånt :P

idag var det skola mellan 8.30 å 11, en mycket rolig dag då det va photostory redovisning på schemat... riktigt kul va det :)

efter det begav jag mig ner på stan för att kika lite i affärerna... hittade som vanligt absolut ingenting om man bortser från en hemlig sak ;) hihi
drog sen upp till a6 med sikte på att köpa en ny dammsugare då den jag har sen innan är kass, eller suger som jag säger :P ny dammsugare köptes! :) yes!! sen vart det en sväng in på ikea där det köptes lite smått å gott... har faktiskt köpt en grej som ska göra pappa glad, har tjatat på mig om detta i 3 år och jag har bara förbisett detta då jag själv inte använder detta men idag köpte jag en för mina gästers skull! ;)

nu har jag tagit helg för denna vecka, inga fler föreläsningar :) förhoppningsvis kan jag hämta ut mina kursböcker imon så att jag kan börja kika i dom lite smått...

ingen fotboll överhuvudtaget för min del denna vecka, om vi bortser från att jag spelade ett fåtal minuter i måndags, detta i hopp om att smärtan i knäna ska försvinna annars blir det till att ringa doktorn på måndag för nu har jag fått nog av det här...

kåren ikväll och fira frida imon å lördag eller vad det nu va, ungen säger ju fan aldrig nåt :P hehe

1 kommentar:

  1. jag säger visst, bara det att jag aldrig vet nåt så det blir svårt:P

    SvaraRadera