måndag 14 september 2009

back to life, back to reality

vet knappt va jag ska börja :P haha det va/blev en helt galen helg, hade la inte förväntat mig nåt annat då det va familjereunion.. :P

teddy kom i fredags kväll, tidigare än planerat å det hjälpte ju inte då man redan va superstressad då freddy, lugnet själv, tyckte att det va gott om tid... jo tjena.. :P hade ju fått beställning på lasagne så det va ju bara att göra som de sa ;) mat blev det å mat blev det över trots att freddy helt plötsligt blivit ett matvrak ;) mat å vin intogs och sen va det dags att fixa sig lite då utgång hägrade senare under kvällen...har nog aldrig i hela mitt liv kännt mig så gammal som jag gjorde i fredags då jag ser mig omkring ute i vimmlet å bara ser en massa fd elever jag har haft ute på praktik en gång i tiden, blev inte bättre på lördagen då en fd elev står i garderoben... mötte senare upp lilla elinpelin och smidde halvt om halvt lite planer inför lördagen :P

lördagen hade teddy tänkt att vi skulle åka in till stan å shoppa, sagt och gjort ett antal timmar senare var det jag som hade shoppat loss å jag skulle inte ha nåt förrutom en skjorta jag sett dagen innan, men som vanligt har teddy dåligt inflytande på en när det gäller shopping ;) mötte upp en sleten freddy och käkade lite på claras innan det bar hemåt igen för att fixa lite inför kvällen då jag skulle ha förfest hos mig då det är en aningens större här än hos freddy ;) komiskt nog verkade alla ha samma namn :P hahaha de 3 första som dök upp hette passande nog samma som oss andra :) om vi räknar bort freddy :P sedan dök det upp mer folk ju mer klockan blev men trevligt va det iaf :P sen att vi tappade bort nästan alla på väg in till stan och väl inne på krogen va det bara la familia kvar hahahaha... :P klockrenaste under lördagkvällen va ändå när jag såg en brud i baren å frågar teddy å freddy är inte det klara? varpå de svarar nej absolut inte.. precis då vänder sig bruden om å vem är det om inte klara hahahahha :P kul att se den lilla tösen med ;)

söndagen hade teddy bestämt att vi skulle bort till kinnarps å kolla lite hockey då de va öppet hus, hon träffa sina gamla lagpolare å vi kika lite på när hennes gamla lag spelade, så nu har man äntligen sett lite hockey inne i kinnarps ;) haha och dessutom insett att våra biljetter till cl matchen inte är superduper kanske å att jag kommer att må rätt dåligt där uppe då det lutar som f a n i arenan :P men men man ser nog ändå rätt bra :P hann även se en gubbe gå in i kinnarps iklädd en modotröja min första tanke va oj självmordsbenägen ;) andra tanken vilken fiiiiin tröja ;) hahaha sen bar det av till ikea då teddy skulle shoppa lite där med :P sen ner till stan å käka lite kinamat dumpa elinpelin på stationen och åka hem å hämta teddys saker å säga hejdå till henne :( hoppas att det inte dröjer allt för länge innan vi ses igen ;) dock klarar jag mig utan hennes stönande i sömnen hahhaha

idag vaknade jag kl 7 av att det brötades på andra sidan gården :( fan vill ju sova lite nån gång med och antar att det är slut på sovmorgnar ett bra tag framöver då de ska väsnas å skit nu... hade sett fram emot att träna idag för första gången på 4 veckor, men vakna med ont i halsen å gav upp de där tankarna rätt snabbt... har även insett att jag hatar mina element i lägenheten då de aldrig å då menar jag ALDRIG vill ge ifrån sig värme, hur kallt som helst här :( tror inte att det finns nån som längtar så som jag tills de nya elementen kommer...

nä ska fixa lite te och sedan krypa ner under täcket i soffan å glo lite på tv innan det är dags att avsluta denna dagen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar