onsdag 9 september 2009

pest eller kolera?

ja det är dagens stora fråga, vad svaret är vet jag faktiskt inte...

skola imon, inspelning av vårt tv-program, och jag fick komiskt nog en roll jag inte ville ha... men valet mellan kameraman och programledare var pest eller kolera så jag va snäll och lät de andra välja så tog jag det som blev över, vilket självklart blev programledare...hmmm

sverige-malta en riktig skitmatch där sverige hade tur att det till slut blev ett mål, tycker lite synd om malta som till skillnad från sverige hade en bättre inställning till matchen, imponerad? nej inte det minsta...

fick ett skumt brev från bilprovningen, eller rättare sagt är jag väldigt skeptisk till det som står i angående tiden och platsen för besiktningen, vem fan, utom jag, får en tid kl 11.13?!?

hittade äntligen mitt headset till min andra mobil idag efter att ha rivit upp hela lägenheten i princip, dessutom är det mesta tillbaka på sin plats av de saker som jag hittat lite överallt i lägenheten :)

snart är det fredag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar